بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما به همراه مقایسه ١٠ مدل

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما به همراه مقایسه ١٠ مدل + ویدئو
فهرست مطالب

شستن لباس های کثیف همواره یکی از دغدغه های خانم های خانه دار می باشد. در گذشته به دلیل نبود ماشین لباسشویی شستن لباس های کثیف امری فوق العاده سخت و البته زمان بر بود.

خوشبختانه در حال حاضر با ظهور ماشین لباسشویی های مختلف، شستن لباس های کثیف و آلوده راحت تر از هر زمان دیگری شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که با توجه به استقبال غیر قابل تصوری که از خرید ماشین لباسشویی شد، بسیاری از برندهای تولید کننده لوازم خانگی برای این که بتوانند در این بازار رقابتی توجه ها را به سمت خود جلب نمایند، دست به تولید و معرفی ماشین لباسشویی های مختلف با ویژگی های گوناگون زدند. 

اگر به فکر خرید و یا جایگزین کردن ماشین لباسشویی خود با یک ماشین جدید هستید، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد مدل های مختلف ماشین لباسشویی های یک برند ایرانی موفق صحبت کنیم.

پاکشوما، همان انتخاب همیشگی مشکل پسندان

پاکشوما، همان انتخاب همیشگی مشکل پسندان

محال است که در مورد بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تحقیق کرده باشید؛ اما نام برند پاکشوما را نشنیده باشید. پاکشوما یکی از برندهای مطرح ایرانی است که نزدیک به 40 سال سابقه فعالیت در کشور دارد.

این برند برای این که بتواند مشتریان زیادی را جذب نماید؛ هر روزه دست به معرفی مدل های مختلف از ماشین لباسشویی با ویژگی و شاخصه های مختلفی زده است. در میان تمامی ماشین لباسشویی های تولید شده در کشور توسط برند پاکشوما اما چند مدل از آن ها فوق العاده محبوب و البته کاربردی هستند که فروش زیادی را در کشور داشته اند.

همین موضوع سبب شده تا بتوان به این مدل ها لقب بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما حال حاضر بازار را داد. با توجه به این موضوع به استقبال معرفی 10 مورد از بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما می رویم؛ پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40108

بدون شک صدر لیست بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما را می توان به مدل 40108 اختصاص داد. این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما به دلیل ویژگی و شاخصه های بی نظیری که دارد، توانست خیلی سریع تر از حد تصور خود را بر سر زبان ها بیندازد.

از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما 40908 می توان به موتور قدرتمند BLDC آن اشاره کرد. قدرتمند بودن موتور این ماشین باعث شده تا بتواند شستشوی لباس ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این موتور قدرتمند سبب شده تا بتوان برای مدت زمانی طولانی از این وسیله استفاده کرد و هیچ نگرانی از بابت خراب شدن آن نداشت.

نکته مهمی که دانستن آن خالی از لطف نمی باشد، این موضوع است که این مدل از ماشین لباسشویی دارای 2 موتور بوده که این امکان را دارند تا بتوانند در هر دقیقه 1400 دور بچرخند. این اما پایان کار نیست چرا که از دیگر شاخصه های زبان زد این وسیله کاربردی می توان به قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو اشاره کرد. در سال اخیر ماشین لباسشویی 40108 پاکشوما توانست فروش خوبی را در کشور داشته باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40907

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40907

این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما دارای کارکردی مشابه همچون مدل 40108 است. یکی از عمده تفاوت این دو مدل در موتور آن هاست که سبب وجه تمایز آن ها شده است. اگر مسئله قدرت مند بودن موتور برای شما مهم می باشد؛ انتخاب شما بدون شک باید مدل 40108 باشد.

به عقیده بسیاری از خریداران، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40907 می توان به آن لقب بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما را داد؛ چرا که شما با صرف هزینه ای به مراتب کم تر صاحب یک ماشین لباسشویی پر قدرت خواهید شد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40902

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40902

جایگاه سوم لیست بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما را بدون هیچ تردیدی باید به مدل 40902 اختصاص داد. اولین چیزی که به هنگام خرید این مدل از ماشین لباسشویی توجه شما را به سمت خود جلب می نماید، موتور اینورتر BLDC است. با خرید این ماشین لباسشویی خیالتان را حداقل به مدت 10 سال از تعویض و یا حتی تعمیر آن راحت خواهید کرد.

موردی که بیان کردن آن نیز خالی از لطف نمی باشد، موضوع قدرت چرخش 1400 دور در دقیقه این مدل است. با این تفاسیر لباس های شما کاملا تمیز و البته خشک از ماشین خارج می شوند. 

اشتباهی که بسیاری از افراد ممکن است به آن دچار شوند این موضوع می باشد که برندهای ایرانی کیفیت مطلوبی را نسبت به نمونه های خارجی خود ندارند و ممکن است بعد از مدت زمانی استفاده به طور کلی خراب شده و نیاز به تعمیر پی در پی آن ها باشد.

به جرات این موضوع را بیان می کنیم که  ماشین لباسشویی های پاکشوما از این قاعده مستثنی بوده و در بسیاری از موارد، حتی از نمونه های خارجی خود نیز قدرتمند تر ظاهر می شود.

قطعا با دانستن این جمله دهانتان از تعجب باز می ماند که ماشین لباسشویی 40902 پاکشوما دارای 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی جهت شستشو می باشد تا شما بتوانید بسته به نیاز، برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. ظرفیت دیگ این مدل نیز 9 کیلو گرم است و یک انتخابی ایده آل و فوق العاده بی نظیر، برای خانواده های پر جمعیت ایرانی محسوب می شود. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40904

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40904

دیگر مدل پر فروش و البته محبوب ماشین لباسشویی پاکشوما را مدل 40904 به خود اختصاص داده است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40904 به تنهایی توانسته با قابلیت های بی نظیری که دارد، توجه ها را به سمت خود جلب نماید.

خانم های سخت پسند اگر ساعت ها زمان خود را جهت انتخاب ماشین لباسشویی صرف کرده اید اما نتوانسته اید خریدی ایده آل را انجام دهید؛ قطعا با دیدن ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40904 انتظار شما برای خرید به پایان می رسد.

از لحاظ ظاهری این ماشین لباسشویی خوش درخشیده و طراحی زیبا در عین حال ساده ای دارد. رنگ نقره ای و البته طوسی این مدل فوق العاده زیبا است و می تواند تکمیل کننده ست آشپزخانه شما باشد. 

از دیگر ویژگی های مدل 40904 می توان به اضافه کردن لباس در حین شستشو، داشتن دور موتور 1400 دور در دقیقه، ورودی مستقل آب سرد و گرم و…. اشاره کرد. موارد اعلامی تنها چند مورد از قابلیت های بی نظیر این مدل است. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40928

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40928

از دیگر مدل های پر فروش و البته پر طرفدار پاکشوما که این روزها به اوج محبوبیت خود رسیده و توانسه لقب یکی از بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما را به خود اختصاص دهد، مدل BWF-40928 است. یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل در این است که دارای صفحه نمایشگر LED بوده و با استفاده از این صفحه می توانید به راحتی تنظیمات مورد نیاز برای شستشوی لباس ها را انجام دهید. در صورتی که حین شستشو تصمیم به اضافه کردن لباس دیگری را داشته باشید، تنها کافیست یک دکمه را لمس نمایید تا ماشین توقف کند تا بتوانید لباس مورد نظرتان را درون ماشین قرار دهید. البته ناگفته نماند که ظرفیت دیگ این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلوگرم است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40906

ماشین پاکشوما مدل BWF-40906

ماشین لباسشویی های تولید شده توسط برند پاکشوما، به اندازه ای متنوع و البته مختلف هستند که قطعا دست خریدار را برای انتخاب بازتر از همیشه می گذارند. همین موضوع سبب شده تا تعدد در انتخاب خریداران را کمی سردرگم کند و نتوانند به راحتی تصمیم گیری داشته باشند. هفتمین مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما که در چند وقت اخیر به فروش غیر قابل توصیفی دست پیدا کرد، مدل BWF-40906 است. عمده دلیل محبوبیت این ماشین تولید شده توسط پاکشوما سر و صدای کم آن است. اغلب افراد از سر و صدای تولید شده توسط ماشین لباسشویی در حین شستشو گلایه دارند؛ که با خرید این مدل دغدغه ای برای شما از این بابت باقی نمی‌ماند. 

از دیگر دلایلی که موجب شده تا مدل BWF-40906 بر سر زبان ها بیفتد، مربوط به قابلیت شستشوی لباس های چرک و البته حجیم می باشد. به قدری قدرت موتور و البته چرخش این ماشین لباسشویی بالاست که شما در مدت زمانی کوتاه می توانید لباس های کثیف خود را کاملا تمیز و صاف تحویل بگیرید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما BWF-40907

ماشین پاکشوما مدل BWF-40807

خانواده های کم جمعیتی که به دنبال خرید یک ماشین با قیمت مقرون به صرفه و البته کارایی بالا هستند، باید بر روی خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807 یک دید جدی داشته باشند. این ماشین دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم بوده و موتوری قدرتمند دارد که کار شستشو را برای شما، در زمانی کوتاه و با کیفیتی مثال زدنی انجام می دهد.

همین بخش از لیست معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما متعلق به مدل BWF-40807 است. این مدل نیز به واسطه ظاهر زیبا و البنه چشم نوازی که دارد، توجه ها را به خوبی به سمت خود جلب کرده است. البته ناگفته نماند از ویژگی های شاخص این مدل می توان به داشتن قفل کودک، 16 برنامه کمکی شستشوی لباس، داشتن ورودی مستقل برای آب گرم و سرد جهت ورود به ماشین، دو مخزن جدا برای ریختن مایع شوینده و…. اشاره کرد. این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما نیز به خوبی به نیازهای شما می تواند پاسخ دهد.
بهترین ماشین دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم

ماشین پاکشوما مدل BWF-40808

آیا از رنگ دادن لباس ها در حین شستشو خسته شده اید؟ ایا لباس های شما به خوبی توسط ماشین خشک نمی شوند؟ آیا سر و صدای بالای ماشین در حین شستشو شما را اذیت کرده است؟ جای نگرانی برای شما نیست چرا که ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40808 در کنار شماست. کافیست یک بار با این ماشین لباسشویی کار کنید تا بتوانید به خوبی به امکانات بی نظیر آن پی ببرید. 

قیمت بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

تا به این جای مقاله در خصوص 10 مدل از بهترین ماشین لباسشویی های پاکشوما توضیحاتی در اختیارتان قرار داده شد. با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان جامعه برای بسیاری از افراد قیمت بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما امری مهم تلقی می شود. در پاسخ به افرادی که به دنبال دانستن قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما هستند باید این گونه گفت که با توجه به نوسانات بی سابقه بازار در خصوص قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما نمی توان یک صحبتی قطعی داشت؛ چرا که ممکن است قیمت امروز این ماشین ها با قیمت فردای آن ها متفاوت باشد. 

با تمامی این تفاسیر برخی از المان ها تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ماشین لباسشویی می گذارند. از مهم ترین این المان ها می توان به مدل ماشین لباسشویی، ظرفیت آن، سال تولید آن و… اشاره کرد. اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی مقرون به صرفه را دارید، می توانید یک جستجوی ساده در گوگل داشته باشید و یا با فروشندگان حرفه ای که به صورت تخصصی فروش ماشین لباسشویی پاکشوما را انجام می دهند، در ارتباط باشید. 

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما از مراکز معتبر

سخن پایانی

در این محتوا سعی بر آن شد تا در مورد برند پاکشوما و البته مدل های پر طرفدار ماشین لباسشویی های تولید شده توسط این برند توضیحاتی در اختیارتان قرار داده شود. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما را با توجه به نیاز خود پیدا کرده و آن را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر و خرید ماشین لباسشویی پاکشوما با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما به همراه مقایسه ١٠ مدل

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما به همراه مقایسه ١٠ مدل + ویدئو
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب

ورود به حساب

عضو نیستید؟