بخاری بدون دودکش + ویدئو و بررسی کامل

بخاری بدون دودکش + ویدئو و بررسی کامل
فهرست مطالب

با نزدیک شدن به فصل زمستان، تقاضا برای خرید بخاری بیش تر از هر زمان دیگری شده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر خرید بخاری باشند تا بتوانند فصل سرما را بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذارند. اگر به فکر خرید یک بخاری هستید تا بتوانید توسط آن فصل سرما را به خوبی سپری کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

از مرسوم ترین بخاری هایی که در گذشته از آن ها استفاده می شد، بخاری های دارای دودکش بودند. این نوع از بخاری ها فضای زیادی را اشغال می کردند و باید حتما در یک مکان مشخصی از آن ها استفاده می شد. با ظهور بخاری های بدون دودکش اما این مشکل برای همیشه حل شد. با توجه به محبوبیت و البته سهولتی که در استفاده از بخاری های بدون دودکش وجود دارد، برندهای زیادی در داخل کشور دست به تولید این وسیله زدند.

بخاری بدون دودکش آبسال با قیمتی مقرون به صرفه و ایده آل از مراکز معتبر

بخاری بدون دودکش آبسال با قیمتی مقرون به صرفه و ایده آل از مراکز معتبر

آبسال، برند نام آشنا

محال است شخصی اهل کشور ایران باشد اما نام برند آبسال را  نشنیده باشد. آبسال یکی از برندهای معتبر و البته خوش سابقه در کشور است که به واسطه تولید کولرهای آبی با کیفیت توانست خیلی سریع خود را در کشور ایران محبوب نماید. آبسال اما برای جلب نظر و رضایت مشتریان خود، دست به تولید بخاری های بدون دودکش زد تا خریداران این محصول بتوانند در هر نقطه ای از کره زمین بدون هیچ محدودیتی از این وسیله گرمایشی استفاده کنند.

اگر شما نیز تصمیم خود را برای خرید بخاری بدون دودکش آبسال گرفته اید، خط به خط این محتوا را به دقت مطالعه نمایید؛ چرا که قصد داریم به معرفی محبوب ترین بخاری های بدون دودکش آبسال بپردازیم. اما قبل از این که قصد داشته باشیم 4 مدل از پر فروش ترین و البته محبوب ترین بخاری بدون دودکش آبسال را معرفی کنیم نیاز است تا در مورد مزایای این وسیله توضیحاتی را ارائه دهیم.

مزایای بخاری های بدون دودکش آبسال

بخاری های بدون دودکش حجم فوق العاده کمی را اشغال می کنند. همین مورد باعث می شود تا بتوان از آن ها در هر فضایی بدون وجود محدودیتی استفاده کرد. این روزها که اغلب افراد با کمبود جا و فضا روبرو هستند، این بخاری ها به یک گزینه ای ایده ال تبدیل شده اند.

مصرف سوخت پایینی را دارند و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف، برای استفاده مداوم از آن ها وجود ندارد. 

از دیگر مزایای بخاری گازی بدون دودکش، در این است که گرما را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کنند.

امکان نصب بخاری بدون دودکش، بر روی دیوار وجود دارد و نیازی به قرار دادن آن ها بر روی زمین نیست. البته این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که حمل این بخاری ها به دلیل ابعاد آن ها، فوق العاده راحت است. 

بخاری های بدون دودکش آبسال چه ویژگی ها  و مزایایی دارند؟

بخاری بدون دودکش آبسال مدل 431

بخاری بدون دودکش آبسال مدل 431

حیف بود؛ اگر در لیست پر فروش ترین و محبوب ترین بخاری های بدون دودکش آبسال نامی از مدل 431 نمی آوردیم. بخاری بدون دودکش 431 به این دلیل که کاملا اصولی و مطابق با استانداردهای جهان طراحی شده است، راندمان بالایی داشته و اصلا شما حس سنگینی را در فضا متوجه نخواهید شد. بخاری بدون دودکش 431 برای فضاهایی که جریان رفت و برگشت هوا وجود دارد، یک انتخابی بی نظیر محسوب می شود. این وسیله گرمایشی مصرف انرژی پایینی را دارد و می توانید بدون هیچ مشکلی از آن به صورت روزانه استفاده کنید. قیمت بخاری بدون دودکش 431 در بازه قیمتی 2 تا 3 میلیون تومان می باشد. البته با توجه به نوسانات قیمت در بازار ممکن است این عدد تغییر پیدا کند. 

از مهم ترین مشخصات و شاخصه های بخاری بدون دودکش مدل 431 می توان به

  • رده مصرف انرژی A
  • دارا بودن ظرفیت گرمایی 2600 کیلو کالری
  • قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین

اشاره کرد.

بخاری بدون دودکش آبسال مدل 437F فن‌دار

بخاری بدون دودکش آبسال مدل 437F فن‌دار

از دیگر بخاری های محبوب موجود در بازار می توان به این مدل اشاره کرد. عمده دلیل محبوبیت و پرفروش بودن مدال بخاری بدون دودکش آبسال مدل 437F فن‌دار بدنه مقاوم و محکم آن است. بدنه این بخاری بدون دودکش به صورتی طراحی شده است که به سادگی، در برابر حرارت آسیب نمی بیند. این بخاری بدون دودکش همچنین مجهز به سیستم ODS و Piezo Electric است که باعث راحتی مصرف کنندگان می شود. قیمت بخاری آبسال بدون دودکش نیز در رنج 2 الی 3 میلیون تومان است. 

از مشخصات بخاری بدون دودکش آبسال می توان به 

  • ظرفیت گرمایی 3900 کیلوکالری
  • مصرف انرژی A
  • دارا بودن ترموکوپل و همچنین قابلیت تنظیم دما

اشاره کرد. 

برای خرید بخاری بدون دودکش آبسال باید به چه مجموعه ای مراجعه کنیم؟

بخاری بدون دودکش آبسال مدل ۴۴۰

بخاری بدون دودکش آبسال مدل ۴۴۰

بدون شک بهترین و پر فروش ترین بخاری بدون دودکش آبسال مربوط به این مدل است. این بخاری بدون دودکش کاملا مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده و همین امر موجب شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. قطعا با دانستن این جمله دهانتان از تعجب باز می ماند که راندمان این بخاری آبسال 9/99 است. نوع سوخت این بخاری گاز مایع و البته کپسول است و مصرف انرژی فوق العاده کمی را دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تمام سوخت بخاری، صرف گرما کردن محیط می شود و شاهد کوچک ترین هدر رفت در مصرف سوخت نخواهید بود. این اطمینان را به شما می دهیم که با خرید این بخاری بدون دودکش تا سال ها، از خرید یک بخاری جدید و یا تعمیر آن بی نیاز خواهید بود. قیمت بخاری بدون دودکش آبسال نیز در رنج قیمتی 2 الی 3 میلیون تومان است. 

مهم ترین شاخصه های بخاری آبسال مدل 440 را می توان 

  • دارا بودن ترموکوپل و تنظیم دما
  • ظرفیت گرمایی 3100 کیلو کالری
  • نصب شدن بر روی زمین
  • رده مصرف انرژی A

دانست.

بخاری آبسال بدون دودکش 437

بخاری آبسال بدون دودکش 437

بخاری آبسال بدون دودکش 437 که توسط برند آبسال تولید شده، مصرف انرژی پایینی داشته و یک انتخابی مقرون به صرفه محسوب می شود. از ویژگی های مثبتی که این بخاری بدون دودکش دارد در این است که مجهز به سیستم جرقه زن و البته سیستم کنترل اکسیژن می باشد. این موضوع باعث می شود تا بتوانید با خیالی آسوده از بخاری بدون دودکش خود استفاده کنید. 

از مشخصات مهم این بخاری بدون دودکش می توان به

  • امکان تنظیم دما و شعله های بخاری
  • مجهز بودن به شیشه ایمنی برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی
  • دارا بودن ظرفیت گرمایی 3900 کیلوکالری
  • قابل نصب بر روی زمین و دیوار

اشاره کرد. 

بخاری گازی های آبسال

بخاری گازی های آبسال در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تولید می شوند.

بخاری گازی های آبسال

آبسال برای این که بتواند دست خریداران را برای انتخاب باز کند، بخاری گازی های خود را در دو نوع بدون دودکش و البته با دودکش در تنوع بالایی تولید می کند تا بتواند پاسخگو نیازهای افراد گوناگون باشد. با توجه به تعددی که در انتخاب بخاری گازی وجود دارد، ممکن است بسیاری از افراد توانایی انتخابی درست را نداشته باشند. در این جاست که باید با کمک گرفتن از موتور جستجوی گوگل و یا مشاوره با افراد آگاه دست به تصمیم گیری بزنند. 

از مهم ترین ویژگی و شاخصه هایی که بخاری گازی بدون دودکش آبسال دارد، در این است که بدون نیاز به وجود دودکش و تنها با تغذیه از گاز شهری کار می کند. افرادی که بخاری های دودکش دار مصرف کرده اند، به خوبی با مشکلاتی که ممکن است به هنگام استفاده از آن ها وجود داشته باشد، آگاه هستند. در برخی موارد عدم نصب صحیح دودکش می تواند خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد. بخاری های گازی بدون دودکش اما این مشکل را برای همیشه حل کرده اند و می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید. 

از دیگر شاخصه های مهمی که بخاری های گازی بدون دودکش آبسال دارند؛ در این است مصرف انرژی پایینی داشته و از این نظر فوق العاده ایده آل هستند. البته این پایان کار نیست؛ چرا که قیمت بخاری گازی بدون دودکش آبسال نیز اقتصادی بوده و تقریبا تمامی افراد با هر بودجه ای می توانند آن را خریداری نمایند. 

قیمت بخاری آبسال بدون دودکش به چه صورتی محاسبه می شود

قیمت بخاری های آبسال دودکش دار به چه صورتی محاسبه می شود؟ + المان های تاثیر گذار بر روی قیمت

قیمت بخاری آبسال بدون دودکش به چه صورتی محاسبه می شود؟

این روزها اوضاع بد اقتصادی حاکم بر جامعه، باعث شده تا بسیاری از افراد قبل از خرید بخاری بدون دودکش در خصوص قیمت آن تحقیق نمایند. المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت بخاری گازی تاثیر بگذارند. 

  • ظرفیت گرمایی

از مهم ترین المان هایی که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت بخاری بدون دودکش بگذارد، موضوع ظرفیت گرمایی است. طبیعتا هر چقدر ظرفیت گرمایی بخاری بدون دودکش بیش تر باشد، برای خرید آن باید مبلغ بالاتری را پرداخت کرد. بخاری های بدون دودکش آبسال ظرفیت های گرمایی مختلفی دارند که می توان بسته به محیطی که بخاری در آن قرار می گیرد، ظرفیت گرمایی مناسب را انتخاب کرد. 

  • سطح ایمنی بخاری

در سال های گذشته و در فصول سرد سال، شاهد بروز حوادث دل خراش گاز گرفتگی در نقاط مختلف کشور بوده ایم. عمده دلیل گاز گرفتگی مربوط به پایین بودن سطح ایمنی بخاری می باشد. همین موضوع باعث شد تا برندهای تولید کننده انواع بخاری گازی بدون دودکش به فکر تولید بخاری هایی با سطح ایمنی بالا باشند. برند آبسال در این زمینه پیشرو بوده و توانست بخاری های بدون دودکش با جدیدترین تجهیزات روز دنیا تولید نماید. طبیعتا هر چقدر سطح ایمنی بخاری بالاتر باشد، بر روی قیمت آن نیز تاثیر مستقیم می گذارد. 

  • میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی بخاری های بدون دودکش نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است. بخاری های قدیمی مصرف انرژی بالایی را داشتند و همین مورد سبب می شد تا به هنگام استفاده از آن دغدغه ای برای مصرف کننده از این بابت وجود داشته باشد. بخاری های بدون دودکش آبسال اما به گونه ای طراحی شده اند که کم ترین مصرف انرژی را دارند. 

  • کیفیت بخاری 

کیفیت همیشه حرف اول و آخر را جهت تعیین قیمت می زند. طبیعتا کیفیت قطعاتی که در ساخت بخاری های بدون دودکش از آن ها استفاده می شود، می تواند تاثیر چشم گیری را بر روی قیمت داشته باشد. اگر دوست دارید تا برای مدت زمانی طولانی از بخاری های بدون دودکش خود استفاده کنید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید و تنها به صرف پرداخت هزینه ای کم تر به سراغ خرید بخاری های بدون دودکش نروید. 

آیا خرید بخاری بدون دودکش یک انتخابی هوشمندانه محسوب می شود؟

آیا خرید بخاری بدون دودکش یک انتخابی هوشمندانه محسوب می شود؟

آیا خرید بخاری بدون دودکش یک انتخابی هوشمندانه و ایده آل است؟

طبیعتا افرادی که تاکنون بخاری بدون دودکش خریداری نکرده اند، ممکن است این سوال برایشان به وجود اید که ایا این نوع بخاری ها می توانند نیازهای آن ها را برطرف سازد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. این نوع از بخاری ها هیچ تفاوت چشم گیری با نوع دودکش دار آن ها ندارند. با توجه به سهولتی که در استفاده از این نوع بخاری ها وجود دارد، توجه به سمت آن ها بیش تر از هر زمان دیگری شده است. 

با توجه به این موضوع که دیگر شاهد وجود جای لوله بخاری در خانه ها نیستیم، عملا امکان استفاده از بخاری های دودکش دار وجود ندارد. شما در هر مختصات جغرافیایی که حضور داشته باشد، به راحتی می توانید از بخاری بدون دودکش آبسال استفاده بهینه کنید. 

سخنی پایانی

در این مقاله سعی بر آن شد؛ از سیر تا پیاز در مورد بخاری بدون دودکش آبسال و البته انواع آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده شود. البته توضیحاتی نیز در مورد بخاری های گازی آبسال نیز داده شد. پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خرید بخاری بدون دودکش آبسال هستید، تنها با مراکز معتبر در ارتباط باشید. 

مجموعه سون پارس با داشتن سال ها تجربه و فعالیت در زمینه فروش انواع بخاری بدون دودکش آبسال در کنار شماست تا بتوانید متناسب با بودجه خود، بهترین خرید را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر می توانید با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخاری بدون دودکش + ویدئو و بررسی کامل

بخاری بدون دودکش + ویدئو و بررسی کامل
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب

ورود به حساب

عضو نیستید؟