ضمانت اصالت کالا

تمامی کالا های موجود در سایت توسط نمایندگان رسمی شان گارانتی شده اند و با رعایت قوانین مربوطه ، وارد کشور شده اند. یکی از نکات کالا های واراداتی گارانتی شده این است که به صورت پلمپ تحویل خریدار داده می شوند. بنابراین فروشگاه سون پارس فقط مسئولیت سالم نگه داشتن بسته و تحویل به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

 

نکته دیگری که لازم به ذکر است ، این است که کالا خریداری شده اگر مشکلاتی داشته باشد مانند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و … این موضوع به فروشگاه سون پارس مربوط نمی باشد و برای پیگیری آن باید به شرکت گارانتی کننده محصول مراجعه کنید.

 

همچنین در صورتی که قصد استفاده از خدمات پس از فروش را دارید می توانید با بخش خدمات پس از فروش شرکت گارانتی کننده محصول تماس بگیرید.

 

کاربرد شناسه کالا ( SKU ) چیست ؟ 

این کد 13 رقم است و می تواند اصالت کالا را نسبت به کالا های قاچاق نشان دهد که طبق قانون وزارت صنعت ، معدن و تجارت برخی از دسته های کالایی نیازمند شناسه کالا هستند. تمامی محصولاتی که در سایت فروشگاه سون پارس موجود هستند ، دارای شناسه کالا هستند که این موضوع نشان دهنده فروش قانونی آن ها بوده و جای هیچ گونه نگرانی یرای مشتریان عزیز نیست.

 

تعدادی از دسته های کالایی که حتما باید دارای شناسه باشند عبارتند از : 

یخچال و فریزر / ماشین لباسشویی / ماشین ظرفشویی / جاروبرقی / شوفاژ دیواری / پکیج / تلویزیون / تصفیه کننده هوا / اجاق گاز / آبسردکن / آون توستر / فر برقی / تصفیه کننده آب / چرخ گوشت / سینمای خانگی / مخلوط کن / بخارشو / پلوپز و آرام پز / کولر گازی / جاروشارژی / فر / چرخ خیاطی / مایکروویو / اتوبخار و پرسی / آبمیوه گیری / آسیاب / پنکه / مانیتور / چای ساز / غذاساز / گوشت کوب برقی / همزن / اسپلیت